Jak udělat web pro restauraci nebo kavárnu

Web je médium, které má v podnikání velkou roli. Zákazníci očekávají, že na něm najdou základní informace o vašem podniku, okamžitě se dovolají nebo si udělají rezervaci. Dnešní technologie toho dokážou nabídnout ještě mnohem více. Například propojení s mapovou aplikací, která odnaviguje vaše hosty až na místo, nebo “chytrá” otevírací doba, která zjistí, jaký je den, a nabídne zákazníkům jen relevantní informaci podle toho.

Fotografie prodávají

Pokud chcete mít dobrý web, budete potřebovat kvalitní fotografie, které zachytí kouzlo vašeho prostředí i lákavost pokrmů a nápojů. Fotobanky jsou v tomto případě zapovězené a je lepší dokonce investovat do profesionálního fotografa, který vám udělá reprezentativní snímky, které můžete použít na web, ale i sociální sítě jako je Facebook nebo Instagram.

Stolní počítače, laptopy, tablety a mobilní telefony

Přesvědčte se, že základní informace jsou pro návštěvníky dobře dostupné. Má smysl je dát na úvodní stránku, do zápatí každé obsahové stránky a samozřejmě do kontaktů. Ujistěte se, že jsou dobře dostupné i z mobilních zařízení. Celkem 37 % návštěv webu je z mobilních zařízení a toto číslo stále roste. Je velmi pravděpodobné, že brzy přijde moment, kdy vaše stránky budou lidé prohlížet častěji z mobilních telefonů než na počítači.

Jazykové mutace

Pokud by se turisté mohli podílet zajímavým procentem na vašem obratu, pak má smysl uvažovat o jazykové mutaci webu. Verze přitom nemusí být 1:1 vůči české, leckdy stačí shrnout to nejdůležitější na jednu stránku a základní očekávání zákazníků je splněno.